Home \ index
 

Habbo RPG regler.

 

Du ville alltid veta vad Habbo RPG-reglerna är? AdF / Army of Darkness ger dig de här reglerna som har funnits i flera år: <91112>                  

Förfarande .

    

RPG-regler: <91112>  

     
  1.   1      Varje rollspelare måste ha ett uppdrag med teckeninformationen och teckenets utseende. Om något eller båda inte är sanna, existerar inte tecknet och ignoreras.        
  2.  
  3.   2     Överdrivande och ologiska raser, vapen, förmågor, livsformer och andra överdrivna och ologiska saker är förbjudna och kan ignoreras.     
  4.  
  5.   3      I RPG finns det bara varelser och föremål som fanns till 1900-talet.     
  6.  
  7.   4      Varje RPG-tecken har en själ som inte kan delas och måste alltid vara i karaktärens kropp. Om en RPG-karaktär inte har någon själ kan den inte spelas.     
  8.  
  9.   5      En RPG-tecken kan bara återupplivas med den tillhörande själen. Om en karas själ förstörs kan den aldrig spelas igen.     
  10.  
  11.   6     En RPG-tecken kan endast spelas av den spelare som skapade den och kan inte delas.     
  12.  
  13.   7     Kopior av befintliga RPG-tecken ignoreras och existerar inte.     
  14.  
  15.   8     RPG-tecken kan tillhöra någon oöverträffad ras.     
  16.  
  17.   9     En RPG-tecken kan bara tillhöra en familj om det händer med en familjemedlems medgivande.     
  18.  
  19.   10     En spelare kan bara spela ett RPG-tecken, om du spelar andra livsformer betraktas de som vapen och kan besegras med en attack.     
  20.  
  21.   11     Alla färdigheter och förmågor hos en karaktär måste läras, och om spelaren inte kan ge information om sina förmågor och förmågor kommer de att ignoreras.     
  22.  
  23.   12     Varje objekt eller livsform som en karaktär har måste ha tagits emot, om så inte är fallet, förekommer inte objekten och livsformer.     
  24.  
  25.   13     Innan du använder vapen, objekt eller livsform måste man göra en åtgärd som är medveten om att dessa saker finns och / eller används.     
  26.  
  27.   14     Ett tecken har begränsad styrka / energi beroende på hans ras och kroppsbyggnad.     
  28.  
  29.   15     Ett tecken kan bara utföra RPG-handlingar och attacker som han kan utföra med sina mentala och fysiska krafter.     
  30.  
  31.   16      Allt som skapas av en RPG-åtgärd eller -attack kan förstöras av en RPG-åtgärd eller attack. Vapnet, skickligheten eller färdigheten måste kunna förstöra varelsen, annars kommer den att fortsätta att existera.     
  32.  
  33.   17      Innan du använder ett skydd, måste det varnas av en åtgärd, annars ignoreras skyddet. Om skyddet skapas av en förmåga, måste detta också ske genom en åtgärd.     
  34.  
  35.   18      Eventuella skydd kan förstöras genom åtgärder, du kan bara förstöra ett skydd per attack. Endast efter att skyddet har förstörts påverkas karaktären av ytterligare åtgärder och attacker.     
  36.  
  37.   19     För att utföra RPG-handlingar och attacker måste det exekverande tecknet kunna existera och till och med påverkas av handlingar och attacker om inte tecknet skyddas för närvarande.     
  38.  
  39.   20     RPG-åtgärder och attacker som orsakar att ett annat tecken slutar utföra handlingar eller attacker får endast användas efter två andra åtgärder eller attacker som påverkar offret.     
  40.  
  41.   21     RPG-tecken kan inte styras av andra tecken genom en åtgärd eller attack.     
  42.  
  43.   22      Om ett RPG-tecken är eller är fysiskt eller psykiskt nedsatt / skadat av en RPG-handling eller -attack, måste spelaren som spelar det tecknet ta hänsyn till sina handlingar och attacker. Kommer inte att göra sina handlingar och attacker ignoreras.     
  44.  
  45.   23      En RPG-karaktär kan inte dödas förrän den tredje attacken som påverkar offret. När en RPG-figur attackeras av flera tecken måste varje angripare redan ha gjort 2 attacker som riktar sig till offret för att döda offret.     
  46.  
  47.   24      Om flera tecken påverkas av en dödlig attack, dör endast de tecken som redan skadats av angriparen genom två handlingar. För tecken som inte träffats två gånger tidigare ignoreras attacken fullständigt.     
  48.  
  49.   25      Klonade / duplicerade RPG-tecken kan endast användas av spelaren som spelar den ursprungliga karaktären. Kloner anses vara nya tecken och har varken minnena eller kompetensen och förmågan hos originalet.     
  50.  
  51.   26      En spelare måste känna till och kunna beskriva hans karaktärs race. Om karaktärens ras inte är i uppdraget och / eller spelaren inte kan beskriva det, existerar inte tecknet.     
  52.  
  53.   27     Om en spelare använder en anpassad RPG-åtgärd eller attack för att döda sin karaktär, behöver han bara en åtgärd eller en attack för att döda honom.     
  54.  
  55.   28      En RPG-tecken kan bara ha en själ och bara en kropp. Själen kan inte implanteras i en ny kropp under en kamp.     
  56.  
  57.   29     När en själ planteras i en kropp efter döden, kan ägaren av karaktären återanvända karaktären som tillhör själen.     
  58.  
  59.   30      En RPG-karaktär vet bara så mycket som han har upplevt eller lärt sig. Åtgärder baserade på saker som den aktuella karaktären inte har upplevts ignoreras.     
  60.  
  61.   31     Titlar ger inte karaktären ökade rättigheter, förmågor eller färdigheter.     
  62.  
  63.   32     En RPG-tecken kan bara ignoreras om en av de regler som skrivs här tillåter det.     
  64.  
  65.   33      Ingen har rätt att ändra eller ignorera dessa RPG-regler. När dessa RPG-regler ändras ignoreras alla ändringar. Om en, flera eller alla RPG-regler ignoreras av en spelare, ignoreras alla hans karaktärer helt tills han följer alla RPG-reglerna.     
  66.  
  67.   34     Alla RPG-handlingar och attacker som inte skrivs av ballonger i offentliga chatt ignoreras helt.     
  68.  
  69.   35     Om en spelare från ett RPG-rum eller utrymme i den andra spelarens RPG permanent sparkas eller förbjuds ignoreras alla tecken på den person som permanent dödar eller förbjuder offeret tills offeret är obundet eller inte sparkat längre.     
  70.  
  71.   36      När ett tecken flyttas till ett slutet utrymme med en åtgärd av en annan karaktär, måste det tecknet vara tillåtet i rummet. Om detta inte är gjort kommer personen att ha rättigheterna i rummet och / eller rumsägaren med alla hans tecken kommer att ignoreras tills personen är beviljad tillgång.     
  72.  
  73.   37     När ett RPG-tecken flyttas / teleporteras av en åtgärd i eller bakom ett skydd, kommer åtgärden endast att utföras om ägaren / upphovsmannen av skyddet överensstämmer.     
  74.  
  75.   38      Om ett RPG-tecken dör i en retro, är han död i alla andra retros. Om RPG-tecknet i en annan retro inte spelas av ägaren och dör där, kommer han att leva i de andra retroserna.     
  76.  
  77.   39     Dessa RPG-regler gäller för eventuella existerande retro och eventuella retro som kommer att finnas i framtiden.     
  78.  
  79.   40      En talbubbla kan bara innehålla en åtgärd eller en attack. När mer än en åtgärd eller attack tas med en ballong, ignoreras alla handlingar och attacker i den ballongen.     
  80.  
  81.   41      Skapar en spelare RPG Regler som inte skrivs ner i sitt rum ignoreras. RPG-handlingar och attacker är tillåtna i alla rum.     
  82.  
  83.   42     Allt som kommer från en privat RPG ignoreras fullständigt i den öppna RPG.     
  84.  
  85.   43     Varje handling i RPG betraktas antingen som en åtgärd eller en attack.     
  86.  
  87.   44      Varje åtgärd och attack måste vara självskriven. När ord eller hela meningar kopieras till handlingar eller attacker ignoreras hela åtgärden eller attacken. Ignorering är endast tillåten om användaren inte kan bevisa att han kopierar orden eller fraser till den.     
  88.  
  89.   45      Alla ord i teckeninformation, handlingar och attacker måste skrivas på tyska. Om detta inte är klart kommer teckenet att ignoreras och / eller åtgärden eller attacken ignoreras tills den ändras.     
  90.  
  91.   46     Om något förkortas i en åtgärd eller attack ignoreras hela åtgärden eller attacken.     
  92.  
  93.   47     RPG-handlingar och attacker måste formuleras för att förstås.     
  94.  
  95.   48      RPG-åtgärder eller attacker som permanent skapar saker eller varelser räknas enbart en gång. Alla andra saker eller varelser som genereras måste genereras av nya åtgärder eller attacker.     
  96.  
  97.   49     I vilket RPG-rum och i vilket rum som helst som spelaren utför RPG-åtgärder eller attacker kan miljön förstöras.     
  98.  
  99.   50      Tecken kan fly från alla rum, dimensioner och värld. Om något som orsakas av en åtgärd eller en attack hindrar karaktären från att göra det måste den förstöras av en attack.     
  100.  
  101.   51     RPG-åtgärder och attacker som påverkar och / eller ändrar tiden ignoreras.     
  102.  
  103.   52      Om en spelare hävdar att en annan spelares handlingar eller attacker inte har utförts och användaren inte har något bevis för att åsidosätta, ignoreras åtgärderna eller attackerna. Möjliga bevis är neutralt vittne eller bilder.     
  104.  
  105.   53      Om RPG kopierar något från filmer, serier, böcker etc. kommer det att ignoreras om det kan åberopas. Men om det också existerar i verklighet eller i mytologi, ignoreras det inte.     
  106.  
  107.   54      En kamp slutar endast när en eller båda spelarna lämnar rummet genom en åtgärd. Så länge en spelare är i rummet, kan kampen fortsätta. När ett tecken materialiseras / löses, kan han materialiseras genom en lämplig åtgärd / attack i rummet.     
  108.  
  109.   55     Om en spelare är frånvarande, ignoreras alla RPG-handlingar och attacker som påverkar hans karaktär.     
  110.  
  111.   56      I en Retro, när alla spelare drabbas av en lagring, ignoreras alla handlingar och attacker tillfälligt tills lagret är över. Om endast en spelare påverkas och inte kan bevisa det, räknas alla åtgärder.     
  112.  
  113.   57      Varje RPG-åtgärd och varje attack måste skrivas mellan tecknen *. Om en RPG-åtgärd eller attack inte skrivs mellan *, ignoreras den.     
  114.  
  115.   58      Melee attacker och handlingar kan bara göras omedelbart framför, bakom eller bredvid motståndaren. Efter varje melee attack och varje närliggande handling måste framgång skrivas i en ballong mellan tecknen *. Om något eller båda misslyckas ignoreras attacken eller åtgärden.     
  116.  
  117.   59      Varje attack som utförs en eller flera hexes bort är en varierad attack. Anfall och handlingar kan endast användas på distans, även om det är möjligt att tillämpa dem på avstånd. Efter varje angreppsattack och varje handling långt ifrån måste framgång uppnås i en talbubbla och i den andra talbubblan träffas mellan tecknen *. Om något eller båda misslyckas ignoreras attacken eller åtgärden.     
  118.  
  119.   60      RPG-handlingar och attacker är ogiltiga om en annan spelare typ blockerar mellan tecknen * innan användaren lyckas eller träffar. Melee-attacker kan bara blockeras om blockeraren är omedelbart framför, bakom eller bredvid spelaren.     
  120.  
  121.   61     Anfall och åtgärder får inte svaras omedelbart, och åtgärder eller attacker som krävs är ogiltiga.               
  122.  
        
Index populär:
Bli känd på internet.

Baka kärnmjölkspannkakor.

Mat som ska undvikas när du vilar din baby.

Veta när du inte ska volontär för frivilligt arbete.

Gör Vegan Cup Cakes.

Vet vad du borde ha i din väska.

Kontrollera de gula safirerna för äkthet.

Lämna din man.

Mata fast mat till en baby eller småbarn.

Kontrollera vätskenivån i bilen.

Mäta insidan av sömmarna.

Få ett barn att sova ensam.

Sluta prata med dig själv.

Energiserad.

Klipp aluminium.

Packa en målning för transport.

Laktation.

Gör en marshmallow kanon.

Mesmerisera någon.

Gjord i Helium Backup via Google Drive Så du sparar data .

Att uppträda ordentligt under en jordbävning.

ako woman